Macadamia No Tangle Brush

Macadamia No Tangle Brush & Oil

15:48





Osnova četke je plastična, iglice za češljanje su od neke gume - plastike i bukvalno klize kroz kosu, dok u isto vreme efikasno raščešljavaju kosu bez mršenja i pucanja. Četka može da se nabavi u Alexandar Cosmetics - u i u setu dobijate,pored četke, ulje za kosu od 10ml i masku za kosu od 15ml, što je još jedan razlog više da je probate... :)




Što se tiče ulja za obnavljanje kose, imam samo reči hvale. Jako je korisno za suve i oštećene krajeve. Hrani kosu, čini je glatkom i lakom za raščešljavanje.Ovo ulje je veoma dobro i za produžavanje trajanja boje na kosi, jer sprečava da kosa izbledi. Može se stavljati i na samu farbu. Ulje samo po sebi je dosta gusto, tako da je mala količina dovoljna za nanošenje na kosu. Meni lično je to malo pakovanje od 10ml trajalo mesec dana. Stavljala sam ga prvenstveno na vlažnu kosu, pre sušenja, a nekad i nakon feniranja, umesto Free Limix kristala koje inače koristim i o kojima možete pročitati ovde. Kao za četku, tako i za ulje, imate moje preporuke... :)


Ako ste probali, kakvi su vam utisci? :)




You Might Also Like

13 коментара

  1. I ja je obožavam, pravi spas za oštećenu kosu. Bilo mi je čudno kad sam prvi put probala, prođem kroz kosu a četka ne ostane zaglavljena. :D Super su i ova stvarčica i tvoj post. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Drago mi je da delimo misljenje, nema sanse da bih promenila ovu cetku koliko je dobra :))

      Избриши
  2. Kakvu kosu imas?:)Ne znam da li bi meni valjala,moja je talasasta do pola farbana i izmucena ali je u finoj fazi oporavka a do usiju je nefarbana i zdrava,duga je pa se jako mrsi i puca na krajevima:( Mislis da bi me valjala?Hde si kupila set,u Uscu ga nikada nema:/ Pozdrav,J.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ovako,moja kosa je uzasno bila izmucena,boje sam non stop menjala,iz svetle u tamnu i obrnuto,dok jednog dana nisam rekla stop-osisala se ravno na paz i tad je krenuo moj oporavak kose.farbam se u crno,na svaka dva do tri meseca,skratim je nekoliko milimetara svakih mesec i po,sada mi je duzina presla ramena..u oporavku mi je mnogo pomogla cetka,kao i ulje.toplo ti preporucujem ovaj set.ako ga nema u uscu,poruci ga online preko alexandrovog sajta,ja sam ga kupila u jagodini dok sam bila...

      Избриши
  3. svi hvale ovu cetku moracu da je probam :) mozes li mi reci koliko si je platila?

    ОдговориИзбриши
  4. 990 dinara u Alexandar cosmeticsu... :) obavezno uzmi,jako je dobra....

    ОдговориИзбриши
  5. Cao,zanima me gde mogu da nadjem ovu cetku i koliko se krece cena?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao,cetku mozes pronaci u Alexandar Cosmetics-u ili poruciti sa njihovog sajta. Cena je bila izmedju 700 i 1000 dinara,znam da je oko 1000dinara bila akcija cetka+10ml ulje+ maska u kesici a samu cetku mislim da sam oko 700 dinara platila.

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu