Loreal Glam Bronze ♥

11:37

Konacno na red dolazi recenzija mog omiljenog proizvoda, a to je Loreal Glam Bronze. Ovaj tecni bronzer sam prvi put stavila na lice 2011. godine, kada sam bila na moru, i toliko mi se svideo da sam se istog trenutka zaljubila u njega. Vrlo je tecan, skoro vodenast sa zlatnim cesticama koje se divno sijaju na licu. To leto, s obzirom na to da sam imala poprilicno taman ten, koristila sam samo ovaj bronzer, bez bilo kakvog pudera i izgledalo je fantasticno. Na veliku zalost, ovog bronzera nema kod nas, tako da sam ja do sada uspela samo dva puta da ga kupim i stedim koliko god je to moguce (vidi se po mojoj bocici koliko je unistena od nosenja po neseserima :)  ). Koliko sam uspela da saznam, ovaj bronzer postoji u dve nijanse, za plavuse i brinete. Nije velika razlika. Prvi bronzer mi je bio za brinete, a drugi sam uspela da nabavim samo za plavuse, i skoro su mi isti. Cena mu je oko 12€ i zaista moze da traje.
A evo na slikama se vidi kako izgleda....






Da li ste se mozda koristile ovaj bronzer
i kakvi su vam utisci? 
♥♥♥


You Might Also Like

2 коментара

  1. Bas je kul.
    Mada vidim ga prvi put. :D Ili sam zaboravila da sam ga ikad videla... :D
    Bas lepo izgleda na ruci. :)

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu