Garnier Neo Deodorant

12:16

S obzirom na to da ova kisa ne popusta, da nam je vanredno stanje u drzavi i da gotovo ne mrdam iz kuce,po ceo dan provodim citajuci postove na raznim blogovima u zelji da ih ima sto vise..:)
Danas cu pisati o proizvodu sa kojim sam u volim/ne volim odnosu. U pitanju je Garnier Neo Deodorant Soft Cotton. Kada se ovaj proizvod pojavio na nasem trzistu, pozelela sam odmah da ga kupim jer me je privukla cinjenica da je akcenat dat na nezi koze. Kako nemam problema za znojenjem, i uglavnom mi svi antiperspiranti odgovaraju (samo miris presudjuje :) ), odlucila sam se za kupovinu doticnog. Odlucila sam se za Soft Cotton jer me miris pamuka podseca na cisto i sveze. 



Prva stvar koja mi se dopala kod njega jeste to sto je u formi suve kreme, zaista lepo mirise i koliko sam primetila, nije mi brljao odecu.
Ambalaza je veoma prakticna, proizvod se lako istiska iz nje, i svidja mi se to sto kreme ne izleti previse. Koza je brzo upija i zaista je nezna posle nanosenja.



E sad ono zbog cega ga ne volim...:) Na ambalazi, kako proizvodjac kaze, pise da traje 48h. Ja to nisam primetila. Miris ni malo ne osecam posle dva do tri sata, a napominjem, nemam problema sa znojenjem. Iz tog razloga, pocela sam da ga koristim uvece, posle tusiranja, kao negu koze pazuha.


Sastav:
Aqua/water, dimethicone, aluminium chlorohydrate, isopropyl palmitate, cera alba/beeswax, talc, arachidyl alcohol, parfum/fragrance, zinc gluconate, silica, arachidyl glucoside, hydroxyprpyl starch phosphate, phenoxyethanol, steareth-100/peg-136/hdi copolymer, peg-100 stearate, behenyl alcohol, caprylyl glycol, perlite, tetrasodium glutamate diacetate, glyceryl stearate ( F.I.L C162039/2)



 Sta proizvodjac kaze?
48h* intenzivne nege + prijatan osecaj  i mekoca koze + nevidljivo na kozi i odeci. Miris: vazdusast, sa puderastom svezinom pamuka. Upotreba: Nezno pritisnite kako biste istisnuli malu kolicinu suve kreme . Nanesite na kozu pomocu aplikatora. Naneli ste pravu kolicinu suve kreme ako se upilo istog trenutka i ako je koza na dodir mekana i nije vlazna.

Moja sveukupna ocena za ovaj proizvod je 7/10.

Da li ste probali Garnier Neo i kakvi su vam utisci?


You Might Also Like

2 коментара

  1. Анониман16. мај 2014. 15:57

    Imam bas ovaj Neo,slazem se sa tobom u svemu,ali kako proizvodjac to misli-da koza po nanosenju kreme nije vlazna?! Mislim da nisam jedina kojoj je to cudno.Ok mi je bio,ali se potrosio enormnom brzinom,eto to je velika zamerka za Neo sa moje strane. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom,i meni se jako brzo potrosio,imam ga mozda za jos dva tri mazanja :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu