NYX INVINCIBLE foundation

13:11

Posle kozmetickog sajma "Dodir Pariza"  koji je odrzan u Aprilu mesecu, jedva sam cekala da u Alexandar Cosmetics stignu novi NYX proizvodi, tacnije, tecni puder Invincible i paleta senki Adorable. Paletu jos nisam kupila,jer imam dosta senki za trosenje, ali i ona ce se naci u kolekciji.
Danasnji post je recenzija NYX INVINCIBLE fullest coverage foundation.



Puder Invincible sam uzela u nijansi INF06 Medium . Kako proizvodjac kaze, to je tecni puder velike pokrivne moci za besprekoran i ujrdnacen izgled tena. Prekriva nedostatke na kozi. Dugotrajna formula pruza prirodan izgled lica uz mat i barsunast finis.
Iako ima mat zavrsnicu, kada ga stavljam samog (ne mesajuci ga sa mat puderom), lice mi se vrlo brzo prosija (T zona), ali uz matirajuci kompaktni puder bude sasvim OK. Puder je veoma lagan i ne stvara osecaj maske na licu.
Iz mog iskustva prilikom koriscenja,prekrivenost mu je srednja do jaka.
Na slici mozete videti kako prekriva nesavrsenosti na licu.


Sto se ambalaze tice, sjajna,crna tuba u koju je smesteno 25ml proizvoda,sto je,po meni,jedina i velika mana ovog pudera. Jer za cenu od 1188 dinara, to je veoma mala kolicina proizvoda.




Sastav pudera:

Iznenadjujuce pozitivna strana je to sto je ovaj puder dostupan u cak 15 nijansi i sigurna sam da, ukoliko se odlucite za kupovinu, lako mozete naci odgovarajucu nijansu.
Ovim puderom sam veoma zadovoljna i jedini je NYX-ov puder koji meni odgovara. Sigurno cu ga kupiti ponovo.

Da li ste probali ovaj puder i kakvi su vam utisci?

You Might Also Like

7 коментара

  1. Nisam probao jer imam problem suhih ljuskica na bradi pa radije pribjegavam testerima. Isto volim koristiti tonirane kreme kako bih prikrio sitne nepravilnosti, a kojih je previše na mom licu i izjednačio ten. :) Otkrio sam da mi najviše odgovaraju tonirane kreme ili BB kreme koje su jako rijetke, ali ne znam koje marke to imaju - rijetku teksturu. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znala da imaju ovaj puder, nekako sve hocu onaj HD da probam, dopada mi se kako da licu malo drugaciju boju tena, to bas ume da osvezi :) p.s. imamo isti onu veliku skoljku levo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,da,ovo im je novi,tj,novi za nas,na NYX instagram profilu sam ga odavno videla :) Imam i taj HD, ali nekako vise volim pudere sa jacom pokrivnom moci :)

      Избриши
    2. A skoljke kao u skladu sa letom,mada bolje neki kisobran da sam rasirila :D

      Избриши
  3. Vredi probati, jedino mi se to prosijavanje ne sviđa...:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, meni je onako, ok, sad sam ga vec i potrosila, ali mislim da ga necu ponovo kupiti :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu