New In - Dekorativa

14:40


U dva posta, pokazaću vam šta sam ja to kupovala u prethodnom periodu, odnosno od poslednjeg New In posta pa do sada. S obzirom na to da ima poprilično mnogo proizvoda, podeliću u dva posta. U ovom današnjem postu pisaću o dekorativnim novitetima, dok ću se u sledećem postu bazirati na preparativu. Pa da počnem...



Kao što možete da primetite, najviše ima Aurinih proizvoda, prosto, ne mogu da im odolim.

Paleta korektora (crna paleta iza svih proizvoda) je paleta od 15 korektora, tačnija 14 korektora + jedan kremasti highlighter, koju dam dugo želela, ali nekako nisam bila sigurna u njen kvalitet. Tj, koliko mogu da očekujem od palete koja sadrži 15 korektora i košta 1000 dinara? Elem, o njoj ću posebno pisati uskoro pa ćete tu pročitati detalje i pogledati fotografije. Cena:990dinara, mada se kreću i do 25€.

Aura Cover Me! je puder o kome sam već napisala recenziju i nju možete pročitati ovde.Cena: Nešto manje od 700dinara.

Aura Loose Powder Matte Minerals matirajući puder u prahu, relativno skoro sam ga uzela, za sada mi je sasvim dobar.Cena: oko 500 dinara.

Loreal Gel Intenza Eyeliner 01 Pure Black ,dugo sam bila u potrazi za dobrim gel eyelinerom i konačno sam kupila baš onakav kakav sam i tražila. Veoma je pigmentovan, lako se nanosi. Uz njega se dobije i četkica koju ću da koristim u neke druge svrhe. Cena:990 dinara.


Aura  Cosmetics glitters base jer- Nova Godina! :) Cena: Bila je na akciji 249 dinara.

Essence lipliner 13 transparent koristim kao bazu za ruževe i sjajeve. Odlična stvarčica.Cena:129 dinara.

Maybelline Great Lash maskara koja je fenomenalna. Cena joj je oko 350 dinara.

Essence Soo Glow Cream to powder highlighter , samo ću reći-recenzija ovde.

Aura Absolute Matte ruževi su najbolji mat ruževi koje sam ja probala do sada. O njima sam, takođe, pisala recenziju koju možete pročitati ovde.


Aura Nail Polish Extra Long Lasting 55 Touch of Pink & Inches Nail Polish 305 One Inch at the Time sasvim korektni lakovi za nokte. Cena po komadu, oko 250 din.

Blush 5B, 6, 13A, 18C  i Real Techniques Expert Face Brush četke za šminkanje. Ide post o četkama za koji dan. :)

To bi bilo to što se tiče mojih dekorativnih noviteta,
da li vam se sviđaju? :)




You Might Also Like

6 коментара

  1. Koliko ja volim new in-ove :D
    Meni lično Lorealov nije odgovarao koliko i Maybellinov ajlajner sad isprobavam E.l.f.-ov pa ću videti je l' istina da je dupe za blacktrack.

    ОдговориИзбриши
  2. Moram uloviti tu Essence olovku :)

    ОдговориИзбриши
  3. Essence olovkama je baš pristupačna cena, a videla sam na nekoliko blogova da je hvale :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, a odlicne su!Pigmentovane, lepo se mazu, ja ih veoma cesto koristim same, umesto karmina, odlicno izgledaju :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu