Njegovo velicanstvo Manhattan Powder Mat Make Up ...

22:32

Vreme je da vam predstavim puder kojim sam,malo je reci,odusevljena i ne zelim da ga menjam.♡U pitanju je Powder mat make up popularnog brenda Manhattan. Ima penastu strukturu i samim tim daje licu mat izgled. Moc prekrivanja mu je srednja do jaka. Veoma je gust i kad se istisne iz tube nece se razliti kao ostali tecni puderi.Meni licno prekrije sve.Ukoliko mi se pojavi neka jaca problematicna tacka koju sam puder ne moze da pokrije,nanesem i malo korektora i tada bude besprekorno pokriveno. Moze da se mesa sa drugim "laksim" puderima ili hidratantnim kremama da bi se dobio prirodniji izgled,jer se on sam primeti na licu zbog gustine.
Preporucujem ga svima koji imaju masniju kozu,jer dosta matira, kao i onima koji imaju problema sa tenom,jer veoma dobro pokriva. Po veoma pristupacnoj ceni dobijate zaista fenomenalan puder. Jedina mana je to sto ga vise nema u nasim drogerijama, pa do njega dolazim,trenutno,samo preko interneta...:(
Sa ovim proizvodom sam se uverila da cena ne diktira kvalitet...♡♡♡












You Might Also Like

6 коментара

  1. Ranije sam koristila Manhattan sminku i stvarno su super,pogotovu za one koji imaju problematicnu kozu lica. Mene interesuje gde sad nabavljas i po kojoj ceni,konkretno ovaj puder

    ОдговориИзбриши
  2. Nahvatam ga nekad na kupujemprodajem,nekad na kupindu,treba samo traziti po internetu..prvi put sam narucila 5 komada i platila svih 5 1500din,dakle,komad j bio 300din, a drugi put sam isto uzela 5 komada,ali ovaj put su me izasli 1750din ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam njihov kameni puder i divan je :) Bas dugo ga koristim, kupila sam ga u Nemackoj. Cini mi se da u dm-u imaju nesto njihove kozmetike, ali ne znam tacno koje proizvode... Znam da je bilo ranije, ne znam kakvo je sad stanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko ja znam, u Srbiji ih vise nema...Bar u tim vecim drogerijama...Sad ne znam da li ga donose neke manje radnje i parfimerije... :(

      Избриши
  4. Izvini, gde ga narucujes preko interneta? Ja sam bila skoro u Nemackoj i kupila ga tamo skroz sucajno i odusevljena sam, tako da cu definitivno kupiti opet, samo ne znam gde.. :)

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu