Boom od Garnier-a :)

16:37

S obzirom na to da sam ovih dana bila  dosta zauzeta, konacno sam nasla vremena i posvetila se blogu. Red je da recenzija, veoma popularnog proizvoda na blogovima, ugleda svetlost dana. Citajuci mnoge postove o tome kako je ovo "cudo" za masnu kozu, odlucila sam da ga kupim i isprobam. U Lilly-ju sam naletela jos i na snizenje, tako da je to bio razlog vise da ga kupim.
Kako su prosirene pore neizostavne kod masne koze, cinimo sve da ih "zamaskiramo" i ucinimo neprimetnim. Garnier je "izbacio" svoj novitet (sada vise i nije novitet, jer kasnim sa postom :)  ) koji trenutno "zamaskira" prosirene pore, bore i matira kozu lica - Perfect Blur 5 sec . Malo je reci da sam odusevljena ovim proizvodom i neizostavan je u mom sminkanju.



Sta proizvodjac kaze?
Zahvaljujuci optickom efektu Perfect Blur nega za samo 5 sekundi nakon nanosenja cini da neujednacen ten, bore, siroke pore i nesavrsenosti na vasem licu deluju umanjeno i korigvano. Momentalno, koza deluje neverovatno glatko i izgleda vidljivo mladje. Naneti preko celog lica nakon dnevne nege.

Pakovanje?
Garnier Perfect Blur dolazi u pink kutiji (pun pogodak za ljubitelje lepe ambalaze kao i one kojima je i amalaza presudna prilikom kupovine nekog proizvoda). U kutiji je smestena tubica sedefaste boje u kojoj se nalazi 30ml proizvoda.



Dejstvo?
Kao prvo, u potpunosti zamaskira prosirene pore, kao drugo, licu da perfektan izgled bez viska sjaja koji stvara masnoca. Kao trece, vrlo je lagan na licu, tako da ga mozete nanositi kao prajmer i za dnevnu laganu sminku, kao i za vecernju "tezu".

Nacin koriscenja?
Pre upotrebe, potrebno je dobro promuckati tubicu, kako bi se krema ravnomerno istisnula. Nanosim je pre tecnog pudera. Dakle, umijem se, ocistim lice, nanesem Perfect Blur i moje lice je spremno za dalji tok sminkanja.


Cena?
Sto se cene tice, pristupacna je. Redovna cena mu je oko 700 dinara, ali s obzirom na to da ima samo trenutno dejstvo (nema dejstvo dugotrajne nege) mislim da bi cena od 500 dinara bila sasvim realna... :) Ja sam ga ugrabila na snizenju za 639 dinara...

Toliko o ovom proizvodu o kom imam samo reci hvale...Kakva su vasa iskustva? :)



You Might Also Like

0 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu