Mixa Baby

12:47

S obzirom na to da sam ovog meseca veoma zapostavila blog ( nije do mene :(  ), trudicu se da od sada cesce pisem. Mixa Baby  vec dugo vreme ceka svoju recenziju, i, evo, konacno je dosao taj trenutak.



Blogosfera bruji o micelarnim vodicama raznih proizvodjaca, ali ja sam nekako i dalje u strahu da to probam, jer imam veoma osetljivu kozu. Iz tog razloga, odlucila sam se za Mixa Baby Cleansing Water Soothing Rinse - free. 


Ne znam kolika je slicnost ( i da li uopste ima slicnosti, pored toga sto je i ovo vodica) sa micelarnom vodom.
Konkretno, ova vodica ne sadrzi alkohol, niti sapun. Veoma je umirujuca, kreirana za neznu bebinu kozu. Za odrasle,ovaj  proizvod se preporucuje  za skidanje sminke i ciscenje osetljive koze (bas ono sto meni treba). Koristim ga  svako vece, vec mesec i po dana, i zaista mi odgovara. Temeljno mi cisti kozu, bez iritacija.


Ovaj proizvod preporucujem svima kojima je koza osetljiva i problematicna...:)



You Might Also Like

0 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu