Essie

Essie Truth or Flare

18:15

Dosao je na red i jedan post koji nema veze sa sminkom i sminkanjem. Ukoliko ste pratili moj blog, mogli ste da primetite da u poslednje vreme pisem samo postove vezane za Make Up, jer je blog  prosto krenuo u tom smeru. Danas cu vam predstaviti recenziju mog prvog Essie laka za nokte u nijansi Truth or Flare.




Mali uvod: Post imam jedan o noktima, iz prostog razloga jer sam ja osoba koja vec skoro 5 godina ima samo gel na noktima, tako da lakove uopste ne kupujem. Kada sam kupila Essie lak ( pocetkom Avgusta) imala sam na noktima samo bezbojan gel, tako da sam mogla  preko da namazem neki lak. Ovaj lak za nokte sam tad kupila u DM-u, iskreno, jer je bio na snizenju i kostao 450 dinara.



Boja mi se u pocetku nije nesto posebno dopala.Nisam uopste mogla da odredim koja je to boja. Po nekom mom misljenju, mesavina je sive, ljubicaste i plave.Prava jesenja.



Ono sto me je najvise odusevilo kod ovog laka jeste to sto je on na mojim noktima trajao 3 nedelje. Nisam imala Top Coat preko, da napomenem.
S obzirom na to da se u lakove za nokte ne razumem i u detalje necu zalaziti, samo cu reci da se lepo maze i da je cetkica sasvim ok.



Da li vi koristite Essie lakove, u kojim nijansama i kakvi su vam utisci ?
:* :*:*


You Might Also Like

4 коментара

  1. Imala sam samo jedan Essiev lak, i obožavalasam ga. Ne znam zašto ih nemam više, ovaj mi je ultra kjut! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ček, tri tjedna ti je trajao lak na noktima :OOO meni essie traju po 7 dana i mislim si kako je to fantastično haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa, tek u trecoj nedelji onako na vrhovima noktiju je poceo po malo da bledi :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu