Mini New In - Autumn

16:26

Danas citate o veoma mini, mini New In-u ove jeseni. To su uglavnom proizvodi koje sam kupila/dobila u protekle dve nedelje. Kao sto vidite, Make Up-a gotovo i da nema.  



Pantene Pro-V Aqua Light  sampon i maska za tanku kosu. U fazi je testiranja, i odmah da napomenem da cu za sve proizvode iz ovog posta pisati recenzije posebne, tako da ce ovde biti samo prvi utisci istaknuti. Nekoliko puta sam upotrebila ova dva proizvoda i za sada mi odgovaraju. Sampon je bez silikona, sto je jedan veliki plus.

Velnea Wash Cream Exfoliating Scrub piling za kombinovanu kozu. Prvi utisak- mogu da nastavim sa koriscenjem, sto znaci da mi posle prve upotrebe nije izazvao nikakvu iritaciju koze lica, sto mi se cesto desava sa ovakvim proizvodima. 

Ebelin profesional jastuce za lice je super stvarcica da ciscenje lica. Koristim ga u kombinaciji sa gore navedenim pilingom i za sada sam zadovoljna.

Labello Lip Butter Raspberry Rosé  divna mirisljava mazalica za usne. Kao sto je nastala velika pomama za Eos balzamom i Baby Lipsom, tako je nastala pomama i za ovom mazalicom. Naravno da sam je kupila. :)

Rimmel  Lipstick  Lasting Finish By Kate 102 je najsavrseniji ruz koji sam ikad koristila. Boja, tekstura, zavrsnica, sve je za cistu desetku. O njemu uskoro pisem posebno.

MaXfactor Creme Puff 05 Translucent  sam kupila skoro u nekoj lokalnoj parfimeriji, i dalje ga imaju u ovom starijem pakovanju. Sasvim solidan kompaktni puder u boji koja gotovo svima odgovara.

Blush 1B cetka za puder koju sam dobila od meni drage osobe. Mislim da je ovo najbolja cetka za puder (u kamenu ili prahu) koju sam imala do sada, dlaka je veoma meka, u nekoliko poteza mozete matirati celo lice.


O cemu bi ste voleli prvo da citate?

You Might Also Like

6 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu