Aura Absolute Matte tečni ruž- 610 Vivid Feel & 613 Good Vibes

20:46

Tema današnjeg posta su Aurini Mat tečni ruževi za kojim su, mogu slobodno da kažem, devojke "odlepile". To nije bez razloga, jer su ovi ruževi zaista fantastični. Neću mnogo da dužim priču, jer su već na dosta blogova detaljno recenzirane sve nijanse, a ja ih, za sada imam samo dve - 610 Vivid Feel  &  613 Good Vibes.



Proizvod je smešten u ambalažu standardnu za tečni ruž ili sjaj, sa aplikatorom. Čep, odnosno drška aplikatora, je od čvrste plastike, crne mat boje. Sve u svemu, pakovanje je simpatično i, za mene, primamljivo.Izbor nijansi je zaista širok (čak 13) tako da sam sigurna da svako može naći odgovarajuću za sebe.


Što se samog ruža tiče, pigmentacija mu je veoma jaka strana. Dovoljan je jedan premaz na usnama, brzo se suši, tj, prelazi u mat. Veoma su dugotrajni i zaista se ne skidaju lako.
Nisam neki ljubitelj mat ruževa iz razloga jer mi uglavnom isuše usne i one budu u katastrofalnom stanju, ali sa ovim ruževima to nije slučaj. Naravno, uvek ih hidriram pre nanošenja mat ruževa, mada mi se desi da nekad ne stignem ili u žurbi zaboravim i onda nastane haos. Posle ovih ruževa mi se to nikada nije desilo. 



Četkica je malena, ali veoma praktična i meka. Lepo razmazuje proizvod i ne ostavlja nikakve neželjene tragove za sobom.



Količina: 7grama
Cena: 485 RSD

Da li koristite ove ruževe i koje nijanse posedujete? 
♡♡♡

You Might Also Like

13 коментара

  1. Prestaću s čitanjem postova o Aurinim mat ruževima :D Zato što ih želim, a ne mogu do njih!!! Grr :D
    Divno si ih swatchala <3

    ОдговориИзбриши
  2. Imam i jedan i drugi i stvarno sam zadovoljna, uopste nisam ocekivala kvalitet ni bilo sta.. Planiram da kupim jos dosta nijansi (sve) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kad sam tvoju video recenziju odgledala, odmah sam uzela ove dve nijanse :)

      Избриши
  3. Odličan proizvod, imam samo jednu nijansu za sad - Time for selfie, ali ih definitivno želim još :)

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo ti stoje oba:) Nikako da stignem da kupim neki,a odusevila sam se kada sam probala Mind On Vacation i Vivid Feel.Svidja mi se i Time For Selfie.Ma mnogo nijansi mi se svidja:) Kristina

    ОдговориИзбриши
  5. Po meni su ovo dve najlepse boje,koje pristaju bar meni :) Hvala ti na ovako lepom postu razmisljam da kupim ova dva :)

    ОдговориИзбриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu