Nyx Taupe rumenilo

22:10

Nyx rumenilo u nijansi Taupe je rumenilo o kom sam najvise citala i slusala. Odlucila sam da ga konacno kupim i upoznam sama cari ovog proizvoda.





S obzirom na to da sam ga kupila pre skoro dva meseca, koristila ga skoro svakodnevno i sada konacno mogu da napisem recenziju i podelim sa vama svoje misljenje o ovom proizvodu.




Da krenem redom...
Sto se tice ambalaze, ona je crna, plasticna, solidnog kvaliteta, dok je poklopac proziran. Na poledjini ambalaze nalaze se potrebne informacije o proizvodu (nijansa, sastav).





Tekstura ovog proizvoda je svilenkasta, a pigmentacija je srednja, sto znaci da je idealno za konturisanje lica. Sto se tice boje, ona je hladna, braonkasto-siva, koja stvara onu prirodnu senku na licu. Potpuno je mat.
Kao sto na fotografijama vidite, zaista trosim ovaj proizvod, iz razloga jer je fantastican. Vrlo cesto ga koristim kao prelaznu senku (u pregib kapka) i odlicno se stapa sa svim drugim senkama.


Veoma je postojano, cak na mojoj masnoj kozi ume da stoji po ceo dan bez mrdanja i popravke.





Moze da se kupi u Alexandar Cosmetics-u, po ceni od 658 dinara, za 4 grama proizvoda. S obzirom na to da Alexandar ima u planu da ga povuce iz prodaje, pozurite da nabavite svoj primerak. :)


Da li koristite Nyx Taupe rumenilo?
Kakvi su vam utisci?
♡♡♡



You Might Also Like

25 коментара

  1. Ju,kuku nisam znala da ga povlace! Ja ga bas dugo koristim i bas ga volim! Bas steta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da :( Proverila sam u Alexandru, pitala zasto povlace dobre proizvode, a izbacuju glupsoti tipa zuti i plavi karmin, po meni je to glupost, ali ajd, oni kao pa zbog novih proizvoda, pretpostavljam da ga povlace zbog one kontur palete :/

      Избриши
    2. Pa bezveze. Slazem se da imaju gomilu gluposti! Po meni ovo Taupe rumenilo ne moze da se poredi sa onim iz palete za konturisanje

      Избриши
    3. Mislim da tu paletu necu ni uzimati, nije me ocarala dovoljno :D

      Избриши
    4. Ako hoces,paletu cu ti dati da probas i ja mislim da ces shvatiti da ti ne treba! Vidim da je mnogima ok,mene stvarno nije ocarala. Dosta se trusi,mnogo je praskasta i po meni ima vecu pigmentaciju nego sto bi proizvodi za konturisanje trebalo da imaju a i postojanost joj nije jaca strana. Nije bas djubre od proizvoda ali nije bas ni neophodna

      Избриши
    5. Pa to, vidim da su se devojke zaletale na sajmu da uzmu, samo da imaju sta da pokazu, bez obzira sto tester za tu paletu na sajmu nije bio (bar sam tako cula) . Znam da je na fazon zip palete i da se puderi vade, pa ako stignu dopune, mozda uzmem samo neku nijansu, ali mislim da celu paletu necu uzimati, ima mnogo boljih nyx proizvoda koji mi se dopadaju i koje imam u planu da uzmem :)

      Избриши
  2. Анониман22. март 2015. 23:02

    Povlace ga iz klasicne linije rumenila,ali se zato sada ta nijansa nalazi u onoj novoj liniji hd rumenila,koja nazalost nije uvezena u Srbiju:/

    ОдговориИзбриши
  3. Citala sam tonu recenzija i ono zasto ga jos nemam u svojoj kolekciji jeste da se dosta cura zali kako nestaje sa lica i kako traje 3-4 sata i kasnije postepeno blijedi... je li i kod tebe takav slucaj... :S


    :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam taj problem, bas sam ga juce stavila u 12 u podne i skinula sminku uvece oko 21h, sve je bilo na mestu :)

      Избриши
  4. Meni se na primer uzasan.. Nekoliko puta sam ga koristila istom cetkom nakon nanosenja tecnog pudera, verovatno je cetka od pudera bila vlazna malo i od tada bukvalno nista ne mogu da izvucem iz njega a posto sam ga relativno skoro i kupila, moguce je da je takav i bio kad sam ga kupila.. Jedino ako ga grebem i trunim necim, na primer izgrebem pincetom vrh, i onda to malo nakupim cetkom ali opet mislim da to nije to :( Ali kad uspem da ga iskoristim, ceo dan ne mrda sa lica, takodje ga koristim za konturisanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo je verovatno da je to zbog tecnog pudera, nisi trebala to da radis, jer to tecno ce onako utabati i zagladiti povrsinu rumenila, ne znam kako drugacije da se izrazim,ako me razumes :)

      Избриши
  5. Hmmm nisam ga probala, ali sam procitala dosta pozitivnih komentara, cim ga povlace znaci trk po nabavku, moracu da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
  6. Stalno čitam o njemu i planiram ga kupiti, onda saznam da se povlači pa srce me boli! :( Nadam se da to ne vrijedi za Hrvatsku..

    ОдговориИзбриши
  7. Jedno od najdražih rumenila ikad, i jedino kojem sam pošteno dotaknula dno. :D Koristim ga za konturiranje i kao sjenilo, u oba slučaja je savršen <3

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман25. март 2015. 02:08

    obožavaaam ovaj proizvod, koristim ga pri svakom šminkanju za konturiranje, a odnedavno i kao sjenilo :D

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je jako dobar taj puder, i jedina je dobra opcija za konturisanje svetlog tena koja kod nas ima da se kupi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da kod nas ni nema da se kupi nista slicno, tj, neka hladna braon boja za tu svrhu :)

      Избриши
  10. Ovo "rumenilo" je fantazija. Kada sam im pisala i pitala ih da li ga povlace, rekli su mi da ga ne povlace. Sad sam u dilemi da li da se opremim ili ne...:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja kad sam ga kupovala, mislim, krajem januara ili tako nesto, pitam jel ga povlace i kazu mi da povlace zbog drugih proizvoda novih. :)

      Избриши

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu