New in June

17:10




Ovaj post ce biti veoma kratak iz razloga sto u Junu mesecu nisam mnogo kupovala, tacnije,skoro nista nisam kupila ( dobro, kupku sampon i to standardno ne racunam... :) ). Proslog meseca sam se pocastila sa sest proizvoda.





Prvo, na poklon sam dobila Eos lip balm, o kome ste mogli da procitate ovde.



Zatim druga stvar jeste Essence eyeshadow base. Ovom bazom nisam nesto odusevljena. Tacnije, mene ovo vise podseca na neki korektor i mislim da cu ga u tu svrhu i koristiti.



Treca stvar jeste Essence kajal pencil 04 white. Super bela olovka za oci, pigmentovana, meka, lepo se maze.



Cetvrti proizvod je Essence eyebrow designer 04 blonde, olovka za obrve. Ovu olovku sam sasvim slucajno uzela, jer sam potrosila Nyx olovku za obrve, i trazila sam neku povoljnu samo za prvu pomoc.. :) Naleteh na ovu Essence  i super je. Ja ne volim mnogo tamne obrve, i zato sam uzela ovu smedju nijansu.

Peti proizvod je takodje od Essence-a, Mosaic Compact powder 01.Ovaj puder sam imala u planu, jer mi je trebao jedan mozaik, a s obzirom na to da mi Essence puderi u kamenu i bronzeri bas odgovaraju, odlucila sam se za ovaj i nisam pogresila.




I sesti proizvod jeste moja omiljena "alatka" za sminkanje Beauty Blender Sponge i o njemu nesto vise mozete procitati ovde. Kupila sam novi, jer je bilo vreme za promenu. Prvi mi se bas raspao od stalnog koriscenja.



I to bi bilo to sto se tice mojih noviteta iz proslog meseca... :)

You Might Also Like

0 коментара

Serbian Beauty Bloggers

BlogFeedNews

Balkanska Beauty Zajednica

Saradnica i na portalu